FAQ
-
1. Jakie usługi świadczy Biuro Anglopolis?
Nasze biuro świadczy usługi tłumaczenia pisemnego, tłumaczenia poświadczonego, post-edycji oraz transkreacji wraz z tłumaczeniem witryn internetowych.
-
2. Jakie dokumenty / teksty tłumaczy Biuro?
Biuro Anglopolis specjalizuje się w przekładzie tekstów z następujących dziedzin: bankowość i finanse, prawo i sądownictwo, kadry i płace, handel, usługi, medycyna, marketing i reklama, przemysł.
-
3. Jak zlecić wycenę tłumaczenia?
W celu zlecenia wyceny można posłużyć się formularzem zgłoszeniowym dostępnym na stronie głównej serwisu lub wysłać email na adres: biuro@anglopolis.pl.
-
4. Czy muszę płacić za wycenę tłumaczenia?
Wycena jest bezpłatna niezależnie od objętości przesyłanego tekstu i obszerności ewentualnego zlecenia.
-
5. Jaki jest koszt tłumaczenia?
Koszt tłumaczenia uzależniony jest od kierunku przekładu, objętości tekstu, specyficznej tematyki przesłanego tekstu, terminu wykonania zlecenia oraz charakteru wykonywanego tłumaczenia. Dla przykładu, tłumaczenie wykonane w dniu zlecenia wiąże się z dodatkową opłatą.
-
6. Jaki jest koszt przetłumaczenia 1 strony dokumentu?
Strona fizyczna dokumentu może mieścić różną liczbę znaków, co uzależnione jest od zastosowanej czcionki, odstępów pomiędzy wierszami oraz ilością elementów graficznych. W celu zapewnienia standaryzacji usług, biura tłumaczeń posługują się pojęciem strony rozliczeniowej, czyli jednostki liczącej określoną ilość znaków. Przesłana klientowi wycena określa ilość znaków w tekście źródłowym.
-
7. Czy mogę opłacić zlecenie elektronicznie?
Tak, za zlecenie można zapłacić przelewem bankowym na wskazany numer rachunku bankowego naszego Biura.
-
8. W jakim formacie wysłać plik do wyceny?
Przyjmujemy większość formatów plików, między innymi: .pdf, .jpg, .doc, .odt, .txt, .xls, .ppt. Klient może wysłać pliki w formacie nieedytowalnym.
-
9. Jak odebrać tłumaczenie?
Tłumaczenia wysyłane są na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny. Tłumaczenia można również odebrać osobiście w siedzibie biura.
-
10. Ile wynosi termin realizacji zlecenia?
Termin wykonania zlecenia jest każdorazowo ustalany z klientem. Uzależniony jest od objętości zlecenia oraz charakterystyki tekstu. W przypadku dokumentów odręcznych termin taki może być dłuższy od standardowej realizacji nawet o 100%.
-
11. Czy mogę zlecić wykonanie tłumaczenia i odebrać je w tym samym dniu?
Tak, usługa taka wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 75% ceny bazowej.
-
12. Czy tłumaczenie mogę zlecić telefonicznie?
Tak, wystarczy skontaktować się z Biurem pod numerem 799-870-558.
-
13. Czy moje tłumaczenie będzie wyglądało dokładnie tak samo jak oryginalny dokument?
Nasze biuro stara się możliwie najbliżej oddać rozmieszczenie tekstu. Odwzorowanie w tłumaczeniu złożonych elementów graficznych takich jak: wykresy, tabele, szkice itp., wiąże się z opłatą za konwersję oryginalnego pliku i skład graficzny po wykonaniu tłumaczenia.